План роботи

ПЛАН ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ

НА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ

ВІДПОВІДАЛЬНІ

СЕРПЕНЬ

1

Опрацювання нормативно-правових документів:

-         Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 2022-2023 н.р. (лист МОН України).

-         Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

-         Ведення шкільної документації відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

-         Дотримання вимог до календарно-тематичного планування уроків.

Вчителі МО

2

Вивчення нових Державних стандартів у загальній середній освіті (аналіз нових навчальних програм).

Вчителі МО

3

 

Освітня програма ліцею «Дивосвіт» Знам’янської міської ради  на 2022-2023 навчальний рік.

Невкрита І.

4

Особливості організації освітнього процесу та структура 2022-2023 н.р.

Ребулес Я.

5

Про погодження календарно-тематичного планування інваріантної та варіативної складових річного навчального плану, інтегрування та адаптування навчальних програм для учнів, які перебувають на індивідуальній та інклюзивній формах навчання.

Ребулес Я.

6

Обговорення і затвердження плану роботи ШМО вчителів гуманітарного  циклу на 2022-2023 н.р. Визначення завдань на поточний рік.

Вчителі МО

ЖОВТЕНЬ

1

Обмін досвідом «Цифрове навчання, сучасні освітні технології»:

Підвищення вмотивованості вивчення філологічних дисциплін в умовах сучасного інформаційно-освітнього простору.

Використання електронних освітніх ресурсів у процесі викладання української мови та літератури, англійської мови, зарубіжної літератури.

Сучасні засоби візуалізації навчальної інформації.

 

 

Чабанюк Т.

 

 

Бугайова А.

 

 

Рац О.

2

Про підготовку учнів до участі у  Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів філологічного циклу.

Вчителі МО

3

Григорій Сковорода: філософ, який розкрив суть української нації у 18 ст.

Постать Г.Сковороди у сучасній школі (з досвіду роботи).

Невкрита І.

 

Майданик А.

СІЧЕНЬ

1

Аналіз результатів І – ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів гуманітарного циклу.

Невкрита І.

   2

          Роль самоосвіти в розвитку професійної компетентності учителя. Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2023 році.

Ребулес Я.

3

Підготовка до ДПА та ЗНО з української мови, англійської мови

Майданик А.

Бугайова А.

4

Формування лексичних, граматичних та мовленнєвих навичок у молодших школярів на уроках англійської мови

Фесун В.

БЕРЕЗЕНЬ

1

Брейнстормінг: техніка для генерації нових ідей  «Вплив інноваційних технологій на особистість учня»:

Дидактичні ігри, як засіб формування предметних умінь на уроках історії.

Формування вмінь інтерпретувати текст художнього твору на уроках української літератури.

Формування мотивації учнів до вивчення предмету "Зарубіжна література" через нестандартні форми роботи на уроці та в позаурочний час.

 

 

 

 

Рац О., Захарчук Л.

Чабанюк Т.

 

 

Невкрита І.

2

Особливості проведення ДПА та ЗНО у 2022-2023 н.р.

Ребулес Я.

3

Про ефективні методи підготовки учнів 10-11 класів до ЗНО-2022. (Організація повторення вивченого, відпрацювання навичок роботи з тестами різних типів, використання під час уроків завдань у тестовій формі, тестів ЗНО минулих років, інтернет-ресурсів).

Майданик А.

Бугайова А.

ЧЕРВЕНЬ

1

Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу за 2022-2023 н.р.

Невкрита І.

2

«Панорама методичних перспектив» методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу. Пропозиції щодо планування та форм роботи на 2023-2024 навчальний рік

Вчителі МО

3

Самоосвіта – час для себе. Підбірка онлайн платформ для самоосвіти.

Вчителі МО

 

План засідань  методичного об'єднання
 вчителів-філологів на 2019-2020 н.р.

1 засідання (серпень-вересень)

Тема:  Основні напрямки та завдання роботи на 2019-2020 н.р.

1.   Виконання плану роботи за минулий навчальний рік та обговорення і затвердження основних напрямків та завдань роботи на 2019-2020 навчальний рік.

Керівник МО Невкрита І.С.

2.  Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти України.

Керівник МО Невкрита І.С.

3.  Вивчення навчальних програм, підручників на новий навчальний рік. Члени МО

4.  Календарне планування навчального матеріалу на I семестр 2019-2020 н.р.

2 засідання (жовтень)

Тема:  Організація навчання сучасними засобами у сучасній школі

I.  Теоретична частина

1 . Пленерні уроки – уроки мислення серед природи. Чабанюк Т.А.

2.  Інтелект-картка – дієвий засіб формування життєвих компетентностей, розвитку критичного мислення учнів .  Невкрита І.С.

3.  Підведення підсумків І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад; підготовка учнів до ІІ (міського) етапу. Керівник МО Невкрита І.С.

4.  Огляд новинок методичної літератури

II.  Творча лабораторія

Відкриті уроки: за окремим графіком

III.   Вільний мікрофон

1. Самооцінка та аналіз уроку.

2. Обмін думками щодо відвіданих уроків та проведеного засідання МО.

3. Обговорення результатів I етапу предметних олімпіад та конкурсу  ім. Петра Яцика.

    3 засідання (грудень)

 Тема:       Формування творчої особистості

I.  Теоретична частина

1.  Ключові життєві уміння ХХІ століття у школі. Нужний В.Д.

2.   Творчі щоденники вчителя. Майданик А.О.

3.   Натхнення від природи: зимова магія на допомогу вчителеві. Невкрита І.С.

4.  Ігрові технології для покращення розвитку навичок читання. бРац О.В.

II. Творча лабораторія

Відкриті уроки: за окремим  графіком

III.  Вільний мікрофон

1.            Самооцінка та аналіз уроку.

2.            Обмін думками щодо формування творчої особистості.

3.            Обговорення результатів II етапу предметних олімпіад.

4.            Обговорення завдань для учнів-екстернів.

4 засідання (березень)

Тема:    Формування успішного освітнього середовища  шляхом  впровадження сучасних технологій.

I.  Теоретична частина

1.  ІКТ – потужний сучасний інструмент в руках учителя. Бугайова А.С.

2.  Знайомство з групою «Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» на Фейсбуці.  Чабанюк Т.А.

3.  Рефлексія – духовна, інтелектуальна, емоційна, фізична. Рац О.В.

4.  Огляд новинок навчально-методичної літератури та фахових видань.  Члени МО                         

II.  Творча лабораторія

Відкриті уроки: за окремим графіком

III.  Вільний мікрофон

1.   Самооцінка та аналіз уроку.

2.   Обмін думками щодо самоаналізу з інноваційної діяльності учителів.

3.   Огляд предметної  позакласної роботи.

5 засідання (травень)

Тема:   Аналіз результативності роботи МО

1.  Підведення підсумків роботи МО за 2019 – 2020 н.р. Керівник МО (Невкрита І.С)

2.  Організація  підготовки учнів до ДПА в 9 класі. Керівник МО (Невкрита І.С)

3.  Огляд інструктивних документів щодо закінчення навчального року та проведення ДПА. Керівник МО (Невкрита І.С)

4.  Діагностичне анкетування роботи методичного об’єднання на новий навчальний рік.  Керівник МО (Невкрита І.С)


ПЛАН ЗАСІДАНЬ  МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ

 ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ НА 2018-2019 Н.Р.

    Засідання №1 (організаційне)

                                                                                        серпень  2018

Тема:  «Основні напрямки та завдання роботи на 2018-2019 н.р.»

1.             Виконання плану роботи за минулий навчальний рік та обговорення і затвердження основних напрямків та завдань роботи на 2017-2018 навчальний рік.    (Керівник МО)

2.             Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти України.  (Керівник МО)

3.             Вивчення навчальних програм, підручників на новий навчальний рік.   (Члени МО)

4.             Календарне планування навчального матеріалу на I семестр 2018-2019н.р.   (Члени МО)

5.             Розподіл обов’язків та доручень серед членів МО. (Керівник МО)

                                                                                        Засідання №2

                                                                                      листопад  2018

ТЕМА:    «Сучасні підходи до освіти в умовах розбудови  нової української школи»

I.  Теоретична частина

  1.  Сучасні підходи до літературної та мовної освіти в умовах розбудови  нової української школи. Розвиток творчо-критичного мислення шляхом навчального культурного діалогу.   Невкрита І.С.
  2.  Адаптація першокласників. НУШ – вимоги до нового уроку. Рац О.В.
  3.   Підведення підсумків І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад; підготовка учнів до ІІ (міського) етапу.   Керівник МО

  4.  Огляд новинок методичної літератури

II. Творча лабораторія

Майстер-клас « Перезавантаження вчителя: де? як? чому?  (Невкрита І.С.)

 Відкриті уроки: за окремим графіком

III. Вільний мікрофон

1.      Самооцінка та аналіз уроку.

2.      Обмін думками щодо відвіданих уроків та проведеного засідання МО.

3.      Обговорення результатів I етапу предметних олімпіад та конкурсу ім. Петра Яцика.

                                                                    Засідання №3

                                                               грудень  2018

    Тема:       Формування творчої особистості вчителя у умовах НУШ

I.  Теоретична частина

6.              Педагогіку партнерства починаймо з себе.    Невкрита І.С.

7.             Текстоцентризм на уроках української мови як засіб розвитку писемних навичок учнів.   Майданик А.О.

8.              Методика використання інтелект-карт.    Шабанова В.О.

II. Творча лабораторія

Відкриті уроки: за окремим графіком

III. Вільний мікрофон

4.           Самооцінка та аналіз уроку.

5.           Обмін думками щодо формування творчої особистості.

6.           Обговорення результатів II етапу предметних олімпіад.

                                                                                   Засідання №4

                                                                                березень  2019

   Тема:    «Формування успішного освітнього середовища  шляхом  впровадження інтерактивних технологій.»

I.  Теоретична частина

1.  Учитель, на якого чекають діти.  Нужний В.Д.

2.  Методичні родзинки на уроках української літератури.  Чабанюк Т.А

3. Огляд новинок навчально-методичної літератури та фахових видань.  Члени МО

4.  Сучасні підходи і лайфхаки у вивченні англійської мови. Бугайова А.С.

II. Творча лабораторія

Відкриті уроки: за окремим графіком

III. Вільний мікрофон

1.           Самооцінка та аналіз уроку.

2.           Обмін думками щодо самоаналізу з інноваційної діяльності учителів.

3.           Огляд предметної позакласної роботи.            

                               Засідання №5

                                                                   квітень-травень  2019

    Тема:   «Аналіз результативності роботи МО »

  1.  Підведення підсумків роботи МО за 2018 – 2019 н.р.  Керівник МО
  2.   Організація самопідготовки учнів до ДПА в 9 класі.Керівник МО
  3.   Огляд інструктивних документів щодо закінчення навчального року та проведення ДПА.   Керівник МО

Діагностичне анкетування роботи методичного об’єднання на новий навчальний рік.  Керівник МО


План засідань  методичного об'єднання

 вчителів-філологів на 2017-2018 н.р.

1 засідання (серпень-вересень)

Тема:  Основні напрямки та завдання роботи на 2017-2018 н.р.
1.   Виконання плану роботи за минулий навчальний рік та обговорення і затвердження основних напрямків та завдань роботи на 2017-2018 навчальний рік.
                                                                                                                   Керівник МО Невкрита І.С.
2.  Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти України.
                                                                                                                    Керівник МО Невкрита І.С.
3.  Вивчення навчальних програм, підручників на новий навчальний рік.
                                                                                                                    Члени МО
4.  Календарне планування навчального матеріалу на I семестр 2017-2018 н.р.

2 засідання (жовтень)


Тема:  Організація навчання сучасними засобами у сучасній школі
I.  Теоретична частина
1 .Мотиваційна та технологічна готовність учасників навчально-виховного процесу до    
      впровадження STEM-освіти
                                                                                                  Невкрита І.С. 
2. Робота в Малій академії наук – шлях розвитку юних талантів.               
                                                                                                  Фесун В.О.
3.  Підведення підсумків І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад; підготовка учнів до ІІ (міського) етапу
                                                                                                Керівник МО Невкрита І.С.
4.  Огляд новинок методичної літератури
II.  Творча лабораторія
Відкриті уроки: за окремим графіком
III.   Вільний мікрофон
1. Самооцінка та аналіз уроку.
2. Обмін думками щодо відвіданих уроків та проведеного засідання МО.
3. Обговорення результатів I етапу предметних олімпіад та конкурсу  ім. Петра Яцика.

    3 засідання (грудень)

    Тема:       Формування творчої особистості

I.  Теоретична частина
1.  Творча діяльність учнів у навчальному процесі – шлях до розкриття обдарованості
                                                                                                  Нужний В.Д.
2.   Технології прилучення учнів до читання.
                                                                                                  Майданик А.О.
3.   Навчаймося в дітей: навчаймося дивуватися, навчаймося допитливості, навчаймося мріяти.
                                                                                                  Чабанюк Т.А.

II. Творча лабораторія
Відкриті уроки: за окремим  графіком
III.  Вільний мікрофон
1.            Самооцінка та аналіз уроку.
2.            Обмін думками щодо формування творчої особистості.
3.            Обговорення результатів II етапу предметних олімпіад.
4.            Обговорення завдань для учнів-екстернів.


4 засідання (березень)

Тема:    Формування успішного освітнього середовища  шляхом  впровадження сучасних технологій.
I.  Теоретична частина
1.  Формування креативної особистості.
                                                                                                 Майданик А.О.
2.  «Ранок» і «вечір» уроку як гармонійна зміна природних психологічних фазових станів дитини.
                                                                                                 Чабанюк Т.А
3.  Формування креативного мислення на уроках літератури.
                                                                                                  Невкрита І.С.
4.  Огляд новинок навчально-методичної літератури та фахових видань.                                                       
                                                                                                  Члени МО
II.  Творча лабораторія
Відкриті уроки: за окремим графіком
III.  Вільний мікрофон
1.   Самооцінка та аналіз уроку.
2.   Обмін думками щодо самоаналізу з інноваційної діяльності учителів.
3.   Огляд предметної  позакласної роботи.

5 засідання (травень)

Тема:   Аналіз результативності роботи МО
1.  Підведення підсумків роботи МО за 2017 – 2018 н.р.
                                                                              Керівник МО Невкрита І.С.
2.  Організація  підготовки учнів до ДПА в 9 класі
                                                                               Керівник МО Невкрита І.С.
3.  Огляд інструктивних документів щодо закінчення навчального року та проведення ДПА
                                                                               Керівник МО Невкрита І.С.
4.  Діагностичне анкетування роботи методичного об’єднання на новий навчальний рік.
                                                                               Керівник МО Невкрита І.С.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні повідомлення