вівторок, 5 грудня 2017 р.

Робота з ілюстраціями на уроках літератури






Ілюстрації конкретизують і збагачують уявлення учнів такими деталями, які їм важко уявити самостійно. Звертаючись до ілюстрацій на уроках, вони пережи­вають повторні враження, одержані від сприйняття образів літературного твору. Робота з ілюстраціями привчає учнів розмірковувати над зображувально-виражальними засобами двох видів мистецтва, що сприяє розвитку їх художнього бачення, творчої уяви, розширенню естетичного кругозору.
Систематичне і цілеспрямоване використання ілю­страцій є одним з аспектів роботи над літературним твором. Учителю важливо враховувати, що ілюстрація - це твір мистецтва, що має свою ідейну та естетичну цінність.
Вивчаючи оповідання "Снап" Е.Сетона-Томпсона, запропонувала учням проілюструвати  будь-який епізод твору. Спочатку бажаючих майже не було, бо діти не були впевнені у своїх здібностях до малювання. Але коли я пояснила, що головне ТОЧНО відтворити текст на малюнку, то завдання сподобалось. Кожен "художник" повинен був захищати свою роботу. Найцікавішим для дітей було шукати невідповідності в роботах товаришів. Тепер кожного уроку учні питають, чи будемо малювати щось до нового твору.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні повідомлення