Ілюстрації
конкретизують і збагачують уявлення учнів такими деталями, які їм важко уявити
самостійно. Звертаючись до ілюстрацій на уроках, вони переживають повторні
враження, одержані від сприйняття образів літературного твору. Робота з
ілюстраціями привчає учнів розмірковувати над зображувально-виражальними
засобами двох видів мистецтва, що сприяє розвитку їх художнього бачення,
творчої уяви, розширенню естетичного кругозору.
Систематичне
і цілеспрямоване використання ілюстрацій є одним з аспектів роботи над
літературним твором. Учителю важливо враховувати, що ілюстрація - це твір
мистецтва, що має свою ідейну та естетичну цінність.
Вивчаючи
оповідання "Снап" Е.Сетона-Томпсона, запропонувала учням
проілюструвати будь-який епізод твору.
Спочатку бажаючих майже не було, бо діти не були впевнені у своїх здібностях до
малювання. Але коли я пояснила, що головне ТОЧНО відтворити текст на малюнку,
то завдання сподобалось. Кожен "художник" повинен був захищати свою
роботу. Найцікавішим для дітей було шукати невідповідності в роботах товаришів.
Тепер кожного уроку учні питають, чи будемо малювати щось до нового твору.
Немає коментарів:
Дописати коментар