Зошити

Рекомендації до ведення зошитів з української мови  та  літератури,
російської мови та літератури
     

Все про перевірку зошитів ви можете дізнатися за посиланням


1. Кількість і призначення учнівських зошитів.
1.1. Кількість робочих зошитів з української мови визначається за класами:
• 5-9 класи - по два зошити;
• 10-11 класи - по одному зошиту (у них учні виконують роботи, зазначені в пункті 1.1).
1.2. Для контрольних робіт з української мови в усіх класах використовують по одному зошиту (у них учні виконують роботи, зазначені в пунктах 2.1 і 2.2).
1.3. Кількість робочих зошитів як з української, так і з зарубіжної літератури - по одному в кожному класі (у них учні виконують роботи, зазначені в пункті 1.2).
1.4. Для контрольних робіт з української та зарубіжної літератури в усіх класах використовують по одному зошиту (у них учні виконують роботи, зазначені в пунктах 2.3 і 2.4).
1.5. Для навчальних і контрольних видів письмових робіт використовують зошити в лінію (з позначеним берегом) на 18 або 24 аркуші (у 1011 класах зошит для навчальних робіт може бути більшим за обсягом).
1.6. Зошити для контрольних робіт мають зберігатися в школі протягом усього навчального року.
2. Порядок перевірки письмових робіт.
2.1. Зошити для навчальних класних і домашніх робіт з української мови перевіряють:
• у 5-6 класах - двічі на тиждень;
• у 7-9 класах - 2-3 рази на місяць;
• у 10-11 класах - двічі на місяць.
2.2. Зошити для навчальних класних і домашніх робіт з української та зарубіжної літератури перевіряють раз на місяць у кожному класі.
2.3. Оцінку за ведення зошитів з української мови виставляють один раз на місяць у кожному класі окремою колонкою в журналі.
2.4. Оцінку за ведення зошитів з української та зарубіжної літератури виставляють один раз на семестр у кожному класі окремою колонкою в журналі.
2.5. Виставляючи оцінку за ведення зошита з мови чи літератури, слід ураховувати такі критерії:
• наявність різних видів робіт;
• грамотність (якість виконання робіт);
• охайність;
уміння правильно оформлювати роботи (дотримання вимог орфографічного режиму).
2.6. Ведення зошитів з української мови та літератури й зарубіжної літератури оцінюється оцінкою від 1 до 12 балів.
3. Орфографічний режим. 
3.1. Записи в зошиті виконують кульковою ручкою з синім чорнилом чи його відтінками (для підкреслення членів речення, позначення значущих частин слова, оформлення таблиць, схем тощо використовують простий олівець).
3.2. Між класною й домашньою роботою пропускають два рядки (між видами робіт, що входять до складу класної чи домашньої роботи, рядків не пропускають).
3.3. Дату класної, домашньої та контрольної роботи з української мови й літератури та зарубіжної літератури у 5-11 класах записують так: на першому рядку дату записують словами, а на другому - вид роботи (класна, домашня чи контрольна), наприклад:
Сьоме лютого
Класна робота
у 10-11 класах у зошитах з української та зарубіжної літератури можливим є й інше оформлення: на першому рядку записують вид роботи, а на березі цього ж рядка зазначають дату цифрами, наприклад:

07.05.06                                                                                            Класна робота
В інших класах дата й назва робіт з української та зарубіжної літератури оформлюються так, як і з української мови.





У зошитах для контрольних робіт з української мови та літератури й зарубіжної літератури в усіх класах записується дата й лише назва роботи, наприклад:
                                               Сьоме лютого
Читання мовчки
3.4. Після заголовків, назв видів робіт, підпису зошита крапку не ставлять.
       Іванівської НСЗШ
 Усенко Олени
3.6. Неправильний запис охайно перекреслюють (а не беруть у дужки чи витирають гумкою або замальовують коректором).
4. Технічні правила перевірки учнівських письмових робіт.
4.1. Усі записи, помітки й виправлення в учнівських письмових роботах слід виконувати ручкою з червоним чорнилом.
4.2. Виявлені помилки позначають так:
• орфографічні, пунктуаційні та граматичні помилки на вивчені вже правила підкреслюють горизонтальною рискою й на березі в цьому ж рядку вказують тип помилки , помилки на ще не вивчені правила виправляють, перекреслюючи їх скісною рискою (/) й надписуючи потрібну літеру чи розділовий знак, вказують на березі тип помилки, не враховують при остаточному визначенні оцінки.

• лексичні (неточність у слововживанні, тавтологія, росіянізми тощо), стилістичні (стильова невідповідність дібраних мовних засобів, одноманітність дібраних мовних засобів тощо) та змістові помилки (логічні втрата послідовності викладу, неправильний поділ тексту на абзаци, фактичні неправильно вказано дату, власну назву тощо) підкреслюють горизонтальною хвилястою рискою й на березі в цьому ж рядку вказують тип помилки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні повідомлення