методичного об’єднання
вчителів-філологів за 2022-2023 н.р.
Робота методичного об’єднання
вчителів-філологів направлена на самореалізацію та інноваційну діяльність.
Проблема, над якою
працюють вчителі-філологи: «Педагогічна компетентність словесника в
навчально-виховному процесі як шлях
розкриття й розвитку потенційних можливостей і здібностей учнів
За рік було проведено 5 засідань.
Вчителі провели уроки за шкільним графіком з використанням інноваційних
технологій.
Майже всі члени МО мають
свої сайти та блоги.
Зміни
концептуальних пріоритетів, що спостерігаються в освітньому просторі України, зумовлюють
певний перегляд місця і функцій учителя як головного модератора навчального процесу.
А це, у свою чергу, змушує по іншому визначати пріоритети в роботі вчителя як
важливого суб’єкта процесу навчання. Знання у сучасному світі не привілей, а
необхідність. На жаль, школярі не завжди розуміють це, тому задача вчителя –
заохотити до вивчення рідної та іноземної мову цікавий для учнів спосіб. І ми
допомагаємо їм це робити!
Протягом 2022/2023 н.р., зважаючи на
військовий стан в країні, були застосовані нові форми роботи на уроках
англійської мови. Оскільки значна частина уроків проводилася асинхронно, то
дітям було запропоновано спробувати такі форми роботи як: створення
аудіозаписів з новою лексикою, виступами на теми, що вивчаються. Дітям, які
демонструють високий рівень знання мови, відчувають себе впевнено, було
запропоновано створити невеличкі відеоролики на запропоновані теми. Таким чином,
легко прослідковувати особистий поступ не тільки вчителеві, але й учневі,
переглядаючи або прослуховуючи свої роботи. Створений матеріал доречно
використовувати повторно при підготовці до семестрових контрольних робіт.
Вчитель
англійської мови Фесун В.О. почала використовувати платформу Телеграм для
підготовки учнів до ЗНО/НМТ , створивши власний телеграм-канал для контакту з учнями 9-х класів.
Вчителі зарубіжної літератури Невкрита
І.С. та англійської мови Фесун В.О. працюють з ученицями 9 класу Ціпенко К. та Міхеєвою П. над науковими роботами для МАНу .
Результативність роботи:
Левко М., 7 клас, 2 місце
(вчитель Чабанюк Т.А.)
Конкурс Яцика
Кабанець П., 5 клас, 1 місце (вчитель Чабанюк Т.А.)
Толошна Ю., 6 клас, 1
місце (вчитель Чабанюк Т.А.)
Левко М., 7 клас, 1 місце
(вчитель Чабанюк Т.А.)
Конкурс Шевченка
Ціпенко К., 9 клас, 2
місце (вчитель Майданик А.О.)
Григор’єв М., 6 клас, 3
місце (вчитель Чабанюк Т.А.)
Конкурс «Ідея соборності»
Павлова К., 9 клас,
1 місце (вчитель Майданик А.О.)
Олімпіада з
англійської мови
Горбенко П., 9 клас, 3 місце (вчитель Фесун В.О.)
Всі члени методичного об’єднання займаються
самоосвітою, бо це є необхідною умовою
професійної діяльності педагога.
методичного об’єднання вчителів-філологів за 2019-2020 н.р.
Робота методичного
об’єднання вчителів-філологів направлена на самореалізацію та інноваційну
діяльність.
За рік було проведено 5 засідань.
Вчителі провели
уроки за шкільним графіком з використанням інноваційних технологій.
Майже всі члени МО мають
свої сайти та блоги.
Результативність роботи:
Олімпіада з української мови
Домбровська Анастасія (10
кл.) – 1 місце ІІ етап (вч. Майданик
А.О.)
Домбровська Анастасія (10
кл.) – 3 місце ІІІ етап (вч. Майданик
А.О.)
Бондар Артем (7 клас) – 1
місце ІІ етап (вч. Майданик А.О.)
Конкурс Яцика
Патрижна Вікторія (8
клас) – 3 місце (вч. Майданик А.О.)
Лебединець Катерина (6
клас) – 2 місце (Чабанюк
Т.А.)
Конкурс Шевченка
Дронова Софія (5 кл.) – 1 місце (вч. Майданик А.О.)
Ціпенко Каріна (6 клас) –
2 місце (вч. Майданик А.О.)
Бондар Артем (7 клас) – 1
місце (вч.
Майданик А.О.)
Конкурс
«Лист солдату»
Ціпенко Каріна (6 клас) –
2 місце (вч. Майданик А.О.)
Дронова Софія (5 кл.) –2 місце (вч. Майданик А.О.)
Домбровська Анастасія (10
кл.) – 1 місце (вч. Майданик А.О.)
Олімпіада з російської мови
Домбровська Анастасія (10
кл.) – 1 місце ІІ етап (вч. Невкрита
І.С.)
Домбровська Анастасія (10
кл.) – 3 місце ІІІ етап (вч. Невкрита І.С.)
Конкурси з предметів:
Конкурс «Sunflower» (із зарубіжної літ.) - 80 учнів (координатор Невкрита І.С.)
Звіт
методичного об’єднання вчителів-філологів за 2017-2018 н.р.
Робота методичного об’єднання вчителів-філологів направлена
на самореалізацію та інноваційну
діяльність.
За рік було проведено 5 засідань.
Вчителі провели
уроки за шкільним графіком з використанням інноваційних технологій.
Майже всі члени МО мають
свої сайти та блоги.
Результативність роботи:
Олімпіада з української мови
Домбровська Анастасія (8-Б
кл.) – 1 місце ІІ етап (вч. Майданик
А.О.)
Домбровська Анастасія (8-Б
кл.) – 3 місце ІІІ етап (вч. Майданик
А.О.)
Конкурс Яцика
Пожар Ксенія – (8-А кл.)
– 2 місце (вч.
Нужний В.Д.)
Патрижна Вікторія (6
клас) – 2 місце (вч. Майданик А.О.)
Косова Вікторія (8-Б кл.)
– 3 місце (вч.
Майданик А.О.)
Конкурс Шевченка
Домбровська Анастасія (8-Б
кл.) – 2 місце (вч.
Майданик А.О.)
Патрижна Вікторія (6
клас) – 1 місце (вч. Майданик А.О.)
Конкурс
«Ідея соборності»
Домбровська Анастасія
(8-Б кл.) – 2 місце (вч. Майданик А.О.)
Патрижна Вікторія (6
клас) – 1 місце (вч. Майданик А.О.)
Олімпіада з російської мови
Поліщук Вікторія (11 кл.)
– 1 місце (вч.
Невкрита І.С.)
Міхєєва Дар’я (11 кл.) -
3 місце (вч.
Невкрита І.С.)
Конкурси з предметів:
Конкурс «Sunflower» (із зарубіжної
літератури) - 83 учнів (координатор Невкрита І.С.)
Конкурс «Соняшник» ( з української мови та
літератури) -20 учнів (координатор Чабанюк Т.А.)
Конкурс «Олімпус» - 27 учнів (координатор
Чабанюк Т.А.)
Позашкільні заходи:
На обласному майстер-фесті
Невкрита
І.С.
провела два майстер-класи за темами: «Сучасний
урок: секрети організації, успіху та комфорту» та «Професійне перезавантаження учителя: де, як,
чому?»
Виступ на обласному марафоні «Штрихи до портрета В.О.Сухомлинського» на
тему «Особистісні та професійні якості педагога – головні керманичі формування
особистості підростаючого покоління» підготувала Невкрита І.С.
Самоосвіта:
Майданик
А.О.
·
Курс «Вчимося жити разом» (30 годин)
·
«Критичне мислення для освітян» (30 годин)
Невкрита І.С.
·
Дистанційний навчальний курс «Блогін: від А до Я» (30
годин).
·
Участь в роботі
інтерактивної школи творчого
вчителя (весняна сесія) (2 години).
·
Вебінар «Позитив і радість у школі: система хвилинок
здоров’я» (2 години).
·
Навчальний курс літньої сесії «WEB-STEM-школа - 2017» (15 годин).
·
Вебінар «Сучасний педагогічний інструментарій» (2 години).
·
Участь в роботі
інтерактивної школи творчого
вчителя (осіння сесія) (3 години).
·
Вебінар «Розвиток читацьких компетенцій засобами
навчального діалогу. Основні науково-теоретичні підходи й техніки методики
навчального діалогу» (2 години).
·
«Критичне мислення для освітян» (30 годин)
·
«Використання
інструментів формуючого оцінювання та створення віртуальних класів за допомогою
сервісу LearningApps» (1 година).
·
Участь у роботі динамічної творчої групи «Технологізація
літературної освіти» (6 годин).
·
Дистанційний курс «Сучасний урок зарубіжної літератури та
російської мови: інноваційна парадигма» (15 годин).
·
Вебінар «Шляхи вивчення великих жанрових форм у 10-11
класах за новою Програмою (2017 р.) із зарубіжної та української літератури» (2
години).
·
Навчальний курс зимовоїї сесії «WEB-STEM-школа - 2018» (15 годин).
·
Вебінар
«Особливості вивчення творів М.Булгакова» (3 години).
·
Вебінар «Використання сучасних європейських технологій у
вивченні зарубіжної літератури: Storytelling» (2 години).
·
Вебінар «Як не стати занудою на уроці» (2 години).
·
Курс «Основи інформаційної безпеки»(30 годин).
·
Курс «Вчимося жити
разом» (30 годин).
·
Вебінар «Секрети успіху класного керівника від Ольги
Гузь» (3 години).
·
Участь у регіональній (не)конференції для шкільних
педагогів міні-ЕdCamp KROPYVNYTSYI за темою «Шкільна спільнота: співпрацюємо з батьківством» (8 годин).
·
Публікація розробки уроку на сайті освітнього проекту
«На Урок».
Нужний В.Д.------------
Чабанюк Т.А.
·
Участь у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок»
(укр. мова та література).
·
Публікація розробки уроку на сайті освітнього проекту
«На Урок».
·
Курси (за графіком) на базі КОІППО ім. В.О.Сухомлинського
«Сучасний урок зарубіжної літератури та російської мови: інноваційна парадигма»
(108 годин)
Аналіз роботи
методичного об’єднання вчителів-філологів за 2016-2017 н.р.
особистості учня, його наукового світогляду, розвиток його здібностей та обдарувань.
Немає коментарів:
Дописати коментар